Selvbetjening

Emailkonsultation

Patientportalen kan benyttes til spørgsmål, der ikke haster. Der kan forventes svar indenfor 5 hverdage, men ofte svarer vi hurtigere end det. I tilfælde af ferie og kursus kan en eller flere læger mangle på listen.

Pateintportalen er en sikker måde at kommunikere med læge eller sygeplejerske på og kan benyttes på alle tider af døgnet.

OBS. Der kan IKKE bestilles tid eller fornyes recept via emailkonsultation. Ved spørgsmål vedrørende børn skal der logges ind med barnets CPR-nummer og adgangskode (kan oprettes ved tryk på "Opret bruger").

Tryk her eller på knappen ”Emailkonsultation” i menuen til højre for at komme igang!

Receptfornyelse

Her kan du bestille receptfornyelse af fast medicin efter login med MitID. Du kan her også vælge at bruge appen "Medicinkortet" eller appen "Min Læge", som kan hentes til både Android og IOS.

Tryk her eller på knappen ”Receptfornyelse” i menuen til højre for at komme igang!

Tidsbestilling

Du kan on-line bestille ikke-akutte aftaler hos læge og sygeplejrske via Patientoportalen eller via telefonappen "Min Læge". Det er ikke alle tider/dage, som er tilgængelige ved on-line bestilling. Hvis du har specifikke ønsker, f.eks. aftenkonsultation, bedes du ringe i sekretærtiden!

OBS. On-line tidsbestillng kan ikke benyttes ved akut sygdom. Her skal du ringe i telefontiden 08.00 – 09.00. Ved tidsbestilling til barn skal der logges ind med barnets CPR-nummer og kode.

On-line tidsbestilling kan heller ikke bruges ved ønske om attestudfyldelse, årskontrol af kronisk sygdom eller helbredsundersøgelse. Her bedes du kontakte vores sekretariat telefonisk og lave aftale.

Vær også opnærksom på, at du kun kan bestille én tid hos enten læge eller sygeplejerske samme dag!

Tryk her eller på knappen ”Tidsbestilling” i menuen til højre for at komme igang!